همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

دوباره تب

1391/4/10 5:48
نویسنده : مامان صدف
348 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشگلم از پنجشنبه برای بار دوم تب کردی

اما خدارو شکر بیحال نیستی و بازی می کنی و الان که خوابی تبت قطع شده ، الهی که فدات بشم و مریض شدنت و نبینم آخه خیلی معصومی و من و بابا هم از غصه مریض شدنت می میریم

قربونت برم که با این حال باز دالی موشه بازی می کنی ؛

بابا داره با رایانه اش کار میکنه شمام تو بغلم می می میخوری که از بالا سرتو خم میکنی و به بابا میگی اااای با کسره و باباجون هم برمیگرده و میگه دالی ،این کارو چند بار تکرار میکنی تا خودت دیگه بازی نکنی

یا اینکه من نشستم و زانوهام تو بغلمه از روبرو میای و دستاتو میذاری رو زانوهام و میگی ای با کسره و منم سرمو میارم بالا و میگم دالی و بعد از چند بار تکرار میای بغلم

الهی دورت بگردم که موقع خوابیدن پنج تای انگشتتو میذاری رو چشمات و می خوابی و گاهی هم دستتو می بری تو موهات

وندای ناز نازی جدیدا وقتی نمی خوای نگات کنم با اون دستای فسقلیت که من قربونشون میرم صورتمو بر میگردونی به یه سمت دیگه

دختری وروجکم امشب ساعت 10 خوابیدی اما بیدار شدی و تا ساعت 1.5 دیگه نخوابیدی و دائم هم به عروسکا و اسباب بازیهات اشاره میکردی ، حتی چراغا رو خاموش کردم اما تو اون تاریکی هم چشمات کار میکرد و دوباره روشنشون کردم

جالب تر اینکه بابا بردت سر قفسه و هی میگه اینو میخوای بابایی میگی نه و دوباره اشاره می کنی اوم اوم

فدات بشم الهی ،خاله سارا بهت یاد داده دستشو میگیره و میگه بزن قدش و میزنی کف دست خاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نوژاجوني
10 تیر 91 10:32
الهي فدات چرادوباره مريض شدي گلم ؟نبينم مريضي تو خاله..........


خدا نکنه خاله جون، الان خدارو شکر خوبه،مرسی عزیزم
الهام مادر اينده
11 تیر 91 0:48
نمكم خوب بشي ايشالله ،ببينمت و بخورمت با اين ادا و اطوارات



خاله جون نگلان نباش خوب شدم دیده
helma
13 تیر 91 15:25
ووووووووویییی نیگا دندوناششوووبقورتمت وندا نفسسسسسس


خاله نخوریشا ما لازمش داریم