همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

کارای جدید.......حرفای جدید

1391/3/5 5:27
نویسنده : مامان صدف
390 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه ی گیلاس مامان

انقدر کارای بامزه میکنی..................

اول بگم امروز 4 خرداد 91 خودت دست زدی...قبلا دستاتو بهم قفل میکردی و می بردیشون بالا ، بعد دستای منو می گرفتی و دست میزدی تا اینکه امروز خودت دست زدی و منم از ذوق محکم دست میزدم و شمام به وجد اومده بودی و همین طور دست میزدی

فسقلی من قبلا وقتی دستتو می گرفتی به جایی و می ایستادی یه کم وول می خوردی اما امروز دومرتبه ایستادی بدون کوچکترین حرکتی

عطر یاسم وقتی نشستی و جلو پات چیزی باشه که دوست نداری باشه،پاتو تکون میدی تا بزنیش کنار

وقتی هم چهاردست و پا میری اگه چیزی جلو راهت باشه با دستات میکشیش کنار و رد میشی

در ضمن از رو سر بابا و پای مامان هم رد می شی

 یه بازی جدید ؛ سر شیشه آبتو میذارم رو سرت و میندازیش و میزنی زیر خنده و این کارو هی تکرار میکنم ، بعد هم می خوای بذاریش رو سر من ،منم میذارم رو سرم و میندازمش تا بخندی و از خندیدنت منم شاد بشم

عاشق دو شاخه وسایل برقی هستی ، از پریز میکشی و می خوای دوباره بزنیش سر جاش ،البته  خیلی مواظبت هستم قند عسلم

میری رو مبلت می شینی و روی زیبات به تکیه گاهشه و دستتو هم گذاشتی رو تکیه گاهش هی رو زانو می شینی و پامیشی،خیلی بامزست ولی حیف تا می خوام فیلم بگیرم دیگه انجام نمی دی

عزیز دلم شکمتو باد می کنی و میری جلو و میری عقب

میشینی تو  چارچوب در ، در و باز و بسته می کنی،یا پشت در می شینی و می بندیش و دوباره سعی میکنی بازش کنی، در کل هم عاشق ظروف در دار هستی مثل سبد مسافرتی، شیشه شیرت ،و ...

خیلی دوست داری صدا ایجاد کنی و یه وسیله رو برمیداری و میزنی روی یه وسیله ی دیگه و صداش که درمیاد کلی ذوق میکنی و می خندی و میگی هیشششششششششششششششش

یـــــــــا       هسسسسسسسسسسسسسس

 دندوناتو میذاری رو هم بعد میکشیشون بهم دیگه و صداشونو درمیاری و ذوق می کنی، انگار می دونی که داری تغییر می کنی و توی دهن کوچولوت یه اتفاقایی داره می افته، عاشقتم مامانی

 حالا سخنرانی های گلدونه ی من

اِدی دیه  ،  دَدَ گیش   ، مَ می  ،   اینا   ،  اده گیشت    ،  دیزه   ،   اجیز   ،  بع   ،  اَبه  ،   ایه  ،   اِده  ،   وووی   ،  هسسسسسسسسسسسسسس    ،  هیششششششششششششش   ،   اییییییییه وقتی داره اعتراض میکنه برا مواقعی که میخواد با بابا بره ددر یا چیزی میخواد که بهش ندادم

بوب   ،  بوبابایی  ، مامانیی   ،   اومّاه   ،    اومّه  ،

بازم مثل همیشه مامان فدات میشه

بووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مادر اينده
5 خرداد 91 23:44
خاله فدات كه هر روز شيرينكاريهاو ادا واطوارات بيشتر ميشه.تو مثل صاايران ميموني:هر روز بهتر از ديروز.افرين ونداي با استعدادم


مرسی الهام جون ، این تعبیر صاایرانت خیلی باحال بود
مامانی درسا
6 خرداد 91 2:33
الهی بگردم ...... اولش یه دست خوشگل بزن واسه خودت ...... برای این همه کارای خوشگل و بعد قربون اون دایره لغاتت برم که جقده شبیه دایره لغات دختر منه عزیزم


خدا نکنه خاله جون منم فکر می کنم همشون همینارو میگن قربونشون برم من