همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

لحظاتی شیرین با درآمدن مروارید های سوم و چهارم

1391/3/5 5:25
نویسنده : مامان صدف
998 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه ی من ،یه هفته نتونستم بیام  و واست بنویسم آخه شارژ نتم تمام شده بود،

مامانو می بخشی

دردونه ی من این یه هفته خیلی شیرین بود با اینکه دندونات دارن درمیان ولی با کارای قشنگ و دلچسبت خستگی از تنم بیرون میره

اول بگم که سومین مروارید درخشانت روز 27 اردی بهشت نمایان شد اونم کدومش...

دندون پیشین میانی سمت راست بالا

روز اول خرداد هم یه مروارید دیگه بیرون اومد، ولی هنوز خیلی معلوم نیست و این یعنی خیلی درد داری ، بمیرم و درد کشیدنتو نبینم

آدرسش هم: دندون پیشین میانی سمت چپ بالا


انقدر موقع شیر خوردن دندوناتو روی می می فشار میدی که گاهی گریه ام درمیاد اما میدونم که داری اذیت میشی بعضی وقتا هم که من جیغ میزنم میزنی زیر خنده،قربون خنده هات برم

اما بگم گاهی اوقات که تعدادشم از بالایی ها بیشتره شیر خوردنتو قطع میکنی یا انگشت خودتو میخوری  یا انگشت منو گاز میگیری ، بعد دوباره می می میخوری تا مامانی اذیت نشه قربونت برم که اینقدر باهوشی

بعضی وقتام که شیر نمی خوای و فقط می خوای می می رو گاز بگیری بهت شیر نمی دم انقدر بامزه گریه میکنی و هی میگی هه هه هه هه ادای گریه رو درمیاری ،فدات بشم بازیگر مامان

ولی اینم بگم که خیلی بهونه گیر شدی و گاهی اوقات موهامو میکشی و میزنی توی صورتم و جیغ میکشی وقتی هم آروم میشی می چسبی تو بغلم و سرتو محکم به سرم فشار میدی

همش دوست داری کنارت بشینم و تو بغلم باشی و یه لحظه ازم جدا نمی شی، حتی بعضی وقتا تو بغلمی و غذا درست میکنم

اگرم بذارمت زمین حتی اگه داری بازی میکنی تا بلند میشم میرم آشپزخونه سریع میای دنبالم و زانومو میگیری و بلند میشی

تازه وقتی داری بازی میکنی حتما باید تو سالن بشینم تا بازی کنی تا بلند میشم سرک میکشی اگه برگشتم که بازیتو ادامه میدی اگه نه سریع خودتو می رسونی بهم

با تمام این بد قلقی ها دوســـــــــــــــــــــــت دارم چون میدونم ایینم یه مرحله از زندگیته

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)