همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

سرما خوردن دوباره وندا

1391/1/10 4:30
نویسنده : مامان صدف
865 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبای من متاسفانه باز سرما خوردی،خیلی ناراحتم،7 فروردین بردمت حمام نذاشتی تو حمام لباس تنت کنم منم آوردمت تو اتاق و لباساتو تنت کردم و عصر هم رفتیم بیرون و هوا هم سرد بود ،شب که آمدیم خونه دیدم عطسه میکنی و موقع خواب هم سرفه کردی اما صبح که از خواب بیدار شدی آبریزش بینی هم داشتی،بردیمت دکتر بهت شربت ازیروسین و ستیریزین داد خیلی عذاب وجدان دارم که چرا مراقبت نبودم،

عزیزم تو همه ی وجودمی و نفسم به نفست بنده زودتر خوب شو خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پسر خرداد
10 فروردین 91 9:28
سلام سال نو مبارک خیلی ناراحت شدم چون قبل سال خودم با هانی همین کارو کردم کلی گرفتاری و مکافت کشیدم و بعد به من سرایت کرد و بدتر .


سال نو شما هم مبارک ایشالا که کوچولوتون خوب شده باشه،بوس
آیداوآیلار
10 فروردین 91 12:54
سلام عیدت مبارک ببین من رو تشویق کن چون نظر یادم نرفت از طرف من دختر شیرینت رو ونداجون رو بوس کن به اندازه ی هزارتا


ممنون دوست عزیزم اینم یه عالمه تشویق هوراااااااااااااا
مریم(مامان روشا)
12 فروردین 91 18:18
عزیزم عیدتون مبارک مادرخانومی خیلی از سفره هفت سینت خوشم اومد خیلی ایده ی جالبی بود ایشالا به تعداد سیناش خدا بهتون نی نی بده
خاله برات بمیره وندای نازم که سرما خوردی خیلی فصل بدیه چون هوا متغیره ...تقصیر شما نیست روشا هم اسهال استفراغ گرفته من که طاقت مریضی بچه هارو ندارم ایشالا خدا خودش همشون رو حفظ کنه


ممنون عزیزم ایشالا که همه ی کوچولوها در پناه خدا سالم باشند