همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

اولین دندون مرواریدی وندا

1391/1/14 4:39
نویسنده : مامان صدف
468 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وندا داره یه دندون      قند میخوره از قندون

فرشته ی مهربون      آورده براش یه دندون

امروز 13 فروردین ٩١ یه مروارید کوچولو روی لثه ی پایین دردونه ام جوونه زد

اولین دندون پیشین میانی سمت راست

دختر زیبای من چند روزی بی تابی میکردی اما فقط موقع خواب و ما فکر میکردیم بد خواب شدی

روی لثه های نازنینت هم هر چیزی که در دسترست بود میکشیدی،اما نه من تاولی میدیدم و نه تب و اسهالی،فقط روی لثه هات مثل قالب دندون شده بود

بهت سیب و هویج و سر شیشه ی آب خوریتو میدادم تا بکشی رو لثه هات (سیب آرام بخشه)

امروزم خیلی آروم بودی و شب ساعت 9 بهت غذا دادم و ساعت 10.20 شب واست پسته پودر کردم و با انگشتم گذاشتم تو دهنت که یهو دندونتو احساس کردم،با ذوق به آقای پدر گفتم اونم دندونتو نگاه کرد،البته  فعلا کوچولوه،فورا به مامان سوسنی و خاله سحر و سارا خبر دادم (اونام ذوووووووووووق)، همزمان آقای پدرم به خاله صبا گفت(اونم جیغ و ذووووووووووق)

عزیز دلم خیلی دختر ماهی هستی،وقتی فکرشو میکنم می بینم در همه شرایط سخت زندگیت خیلی صبور و آروم بودی،از خدا ممنونم اما فکرشو که می کنم که نی نی های دیگه چطور بی تابی میکنن پیش خودم میگم نکنه دردو تحمل میکنی و باز هیچی نمی گی غصه می خورم که چرا متوجه نمی شم که برات کاری بکنم،بغضم پر می شه و گریه ام میگیره

خدایا به  نی نی صبورم آرامش بده،و کمکش کن از همه ی مراحل زندگیش به راحتی بگذره و همیشه سالم باشه،آمین

ملوسکم یه عالمه کار دارم برای جشن دندونیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
14 فروردین 91 1:08
مبارکت باشه عزیزم . مرواریدات انشاالله همه به سلامتی در بیاد حالا دیکه خوردنی تر میشی .


مرسی خاله جون
مریم(مامان روشا)
17 فروردین 91 17:54
به به مبارک باشه به سلامتی ایشالا تند تند همشون در بیان دخملی هرچی دوست داره بخوره


ممنون عزیز دلم
مامان ابوالفضل
29 فروردین 91 15:13
مبارکه وندا جونم مبارک


مسی خاله جون