همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

چند تا عکس از عسل مامانش

1390/11/22 2:33
نویسنده : مامان صدف
1,927 بازدید
اشتراک گذاری

ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین

آسمانی می شوم وقتی نگاهت میکنم

بقیه رو چون زیاده میذارم ادامه ی مطلب،بریم ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همیشه بخند عروسکم

مجبور شدم تو شیشه بهت فرنی بدم اما بازم نخوردی

قربونت برم که تو خواب خیلی تکون می خوری

این جوری که می خوابی و آرومی من می خورمت که

ببین چقدر لوس خوابیدی

عاشق اینی که لباساتو از تنت بیرون بیارم و دیگه تنت نکنم امانمیشه که

روبان سر که خوردنی نیست!!!!!!!!!!!!!!!

عاشق این حرکتتم

داشتم شکمتو ماساژ میدادم بهم کمک کردی و لباستو بالا گرفتی

آخرش من شمارو می خورماااااااااااااااااااااا

دخمل نازم بهت می نازم بوووووووووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی درسا
22 بهمن 90 2:58
وندایی عزیز دلم خیلی خوردنی شدی مامانی هم حسابی واست زیبا نوشته . کاش پیشم بودی حسابی میچلوندمت .


ممنون دوست عزیزم
مامان رومینا
22 بهمن 90 11:55
ایشالا که همیشه بخندی وندا کوچولو.خیلی ناز شدی کوشولو موشولو


ممنون خاله ی مهربون
ثمين
22 بهمن 90 16:26
سلام
اومدم ازتون دعوت كنم تا نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد
منتظرتون هستم


دوست عزیز سر زدم عالی بود
مامان الینا
22 بهمن 90 23:51
وای چه لبخند نازی هززززااااار ماشاالله مامانی لطفا اسپند دود بدید


ممنون،خودمم عاشقشونم
مامانی درسا
25 بهمن 90 13:33
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .
عزیز خاله و شما مادر خانومی گلم روز عشق مبارک


ممنون دوست خوبم روز عشق بر شما هم مبارک
سمیرا مامان آنیتا
27 بهمن 90 11:09
وای خدا چه خوردنیه این دختر ... با اون روبان سرش مثل فرشته ها شده


شما لطف دارین
مامانی درسا
29 بهمن 90 2:14
وندا خاله خوبی . دوست دارم و آرزو میکنم همیشه شاد وسلامت باشی .


ما هم شما رو دوست داریم خاله جون
خاله صبا
13 اسفند 90 14:50
اي دخمل بلا چقد قشنگ ميخندي
خاله صبا
13 اسفند 90 14:55
الهي من دورت بگردم جيگرم/موش موشك من خنده هات دنياروشادميكنه عروسك شيرنم
آیداوآیلار
17 اسفند 90 22:19
سلام من شمارو لینک کردم من هم ممنون می شم که اگه شما هم من رو لینک کنید راستی چه دختر نازی واااااااااااااااااااااااااااااااااااای