همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

وندا عاشق نیایشه

1390/10/8 13:01
نویسنده : مامان صدف
674 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اول ماه صفر با مامان سوسنی رفتیم دعا خونه ی یکی از دوستاشون،انقدر آروم بودی و با آرامش به دعا گوش دادی که دوست مامانی نوشین خانم برده بودت تو آشپزخونه و همه شون خوردنت،یه خانمه هم خیلی دلش می خواست بغلت کنه و آخر مجلس که لامپها خاموش بود اومد شمارو بغل کرد شما هم سرتو گذاشتی رو شونه هاش و خوابیدی،مامانم دعای مفجعه رو هم خوندن من اولین بار بود می شنیدم خیلی به دلم نشست منم نذر کردم از این خونه بتونیم بریم اولین ماه صفر بعدش دعای مفجعه بذارم،این دعا در ذکر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) است.

اینم تیپ گوگولی من که رفتیم خونه نوشین خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
10 دی 90 1:52
وندا گلم همه جوره خوشگلی عزیز خاله . مامانش خوشحالم که از متن خوشت اومد استفاده کن البته این متن خیلی بلندتره ولی من این قسمتشو نوشتم اگه دوست داشتی بهم بگو تا تمامشو تو نظراتت بنویسم . وندای عزیزمو ببوس .
مامان الینا
11 دی 90 12:07
چه روسری بهت میاد چه ستی هم کرده لباساشو دست مامان گلیت درد نکنه که اینقدر به ونداجون مامیرسه وهمیشه مرتب نگهش میداره