همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

کارای قشنگ وندا

1390/9/25 2:39
نویسنده : مامان صدف
422 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه خانم امروز مثل همیشه با لبخند از خواب ناز بیدار شدی و با اون زبون شیرینت واسه خودت آواز می خوندی و اپرا اجرا میکردی،منم عوضت کردم و مثل هر روز که بعدش می خوابیدی گذاشتمت سر جات اما شما خیال نداشتی دوباره بخوابی...

با هم اومدیم تو سالن و داشتم باهات احوالپرسی می کردم که یهو دست کوچولوتو کردی توی دهنم و انگشتاتو تکون می دادی و لب پایینیمو گرفته بودی و هر چقدر می گفتم مامان جون دستت کثیف می شه می خندیدی و بازی می کردی و من که حرف می زدم بیشتر می خندیدی و با حالت تعجب چشمای نازتو گرد می کردی و نگام می کردی...

منم چیزی بهت نگفتم آخه محققا می گن:"کودک با حس لامسه و لمس کردن اجزای صورت و هر چیزی که در اطرافش می بیند دنیای اطرافش را می شناسد و درک می کند"

قبل از ظهر هم گذاشتمت رو زمین تا باز کنی انگشت شصت پامو گرفته بودی و ول نمی کردی...

بعد هم که بغلت کردم دستتو انداختی دور گردنم بعد موهامو کشیدی

ماچماچماچخیلی دوست دارررررررررم مامانییییییییییییماچماچماچ

راستی امروز رفتیم سفره ابوالفضل شمام دخمل خوبی بودی،اولش خوابیدی بعد یه کم اندازه یه زیارت عاشورا بیدار بودی و بعدش راحت خوابیدی،هر کس هم اونجا بود ذوقت می کرد،می اومدن و بوست می کردن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان خورشید
25 آذر 90 20:15
خوشگله خاله افرین موهای مامانیم بگیر دیگه عزیزم


سلام خانومی اتفاقا موهامو هم گرفته ولی گریه کرد یادم رفت بنویسم
مامان پرهام
26 آذر 90 9:06
سلام خانوم خوشگله شيطون!
جغله كوچولو
26 آذر 90 17:28
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
مامان علی
26 آذر 90 22:03
lماشالله به این دخمل پر جنب و جوش
مامانی درسا
28 آذر 90 12:11
وندا خاله ایی انگشتاتون فکر کنم خیلی خوشمزه چون جدیدا" درسایی هم همش انگشتش تو دهنشه .
mamani helena
29 آذر 90 0:08
elahi khale ghorbone sheitanatet bere doset daram yaldatam mobarak
مامانی درسا
29 آذر 90 2:04
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا پیشاپیش یلداتون مبارک
مامان فاطمه
30 آذر 90 18:12
شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . .
خاله صبا
1 دی 90 20:20
سلاااااام وندای نازم اولین یلدات مبارک جیگرطلای من می بووووووسمت
faeqeh
3 دی 90 11:04
سلام وندا جون من بارانم و فقط 6 روز از شما کوچیک ترم مامانم خیلی خوشحال شد وبلاگتونو دید
مامان الینا
4 دی 90 0:08
خداحفظت کنه دختر بامزه وبانمک خاله