همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

واسکن 2 ماهگیه وندا

1390/7/6 0:22
نویسنده : مامان صدف
344 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامان 6 مهر با آقای پدر رفتیم واکسن 2 ماهگیتو زدیمآخاگه میتونستم نمی بردمت  عزیزم ولی واسه سلامتیت لازمه،اولین بار بود که خودمون میبردیمت ،واکسن های قبلیتو مامان جون و یا خاله سارا یا خاله سحر میبردنت،اصلا فکر نمی کردم انقدر جیغ بزنی که بند دلم پاره بشه،وای مامانی منم گریه کردم،اولش داشتی میخندیدی که یه دفعه زدی زیر گریه تازه آرومت کردم که دومی رو زدن تو اون یکی رونت دوباره زدی زیر گریه،گریه دومی بدتر بود انگار دلت از اولیم پر بود و دوباره یادت اومده بود و بیشتر گریه کردی، البته زود آروم شدی.niniweblog.com

ولی مامانی ظهر که اومدیم خونه واسه بار دوم که حوله گرم گذاشتیم رو پاهات زدی زیر گریه،وای یه گریه ای که تا حالا ازت ندیده بودم،خودمم زدم زیر گریه،دست و پامو گم کرده بودم،بابا بغلت کرد باز گریه کردی،دوباره خودم بغلت کردم  تا 5 دقیقه بعدش که آروم  شدی و راحت خوابیدیniniweblog.com،الهی فدات شم که خیلی صبوری بعدش دردت میومد فقط توی صورتت با اخم نشون میدادی و پاتو صاف میگرفتیماچولی خدا رو شکر دمای بدنت رفت بالا اما نه تب شدید کردی و نه جای واکسنت اذیتت کرد تازه قرمزم نشد انقد که شما قوی هستی گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله صبا
16 مهر 90 20:33
الههههههی بیمیرم واست همون روزخاله ساراگفت جوری گریه کردی که اشک ازچشمات اومده بمیرم واست