همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

کارهای جدید وندای نازم

1390/9/10 15:51
نویسنده : مامان صدف
390 بازدید
اشتراک گذاری

گل بهاری من دیروز 8.9.1390 گذاشته بودمت رو زمین،رفتم و برگشتم دیدم رو یه دستت برگشتی و داری بالای سرتو نگاه می کنی

جدیدا دستتو خیلی می خوری دیگه لب پایینتو نمی گیری

دیشب برات لالایی خوندم گریه کردی ولی با شعر یه روز یه آقا خرگوشه خوابیدی(شاید صد بار خوندمش تا جایی که وسطاش قاطی می کردم)

وقتی می خوام بهت با قاشق چیزی بدم مثل قطره ی ویتامین تا میگم نام نام نام ....میخندی اگه حتی داری گریه می کنی و دهنتو باز می کنی

دیگه با آویز تختت بازی می کنی و وقتی آهنگش تموم میشه و میام که واسه دخملم دوباره کوکش کنم با یه لبخند زیبا ازم تشکر می کنی و دوباره واسش دست و پاهاتو تکون میدی

وووووووووو وقتی خوابت میگیره با پشت اون دستای کوچولوت چشماتو می مالی

عاششششششششقتم وندای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله صبا
10 آذر 90 22:15
نمیدونی چقد خاله واسه دیدنت بی تابه/توهم که نمیای یه سربه خالت بزنی فقط تندوتند عکساتو میفرستی نفسم