همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

دل درد و تدبیر های مادرانه

1390/8/3 1:56
نویسنده : مامان صدف
1,352 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه کوچولو گفته بودم که اوایل نفخ شکمت زیاد بود(آخه باد شکم نی نی های سزارینی رو نمیگیرن)

ما هم به توصیه پزشک متخصصی که تو بیمارستان معاینت کرد بهت قطره دایمتین میدادیم و به توصیه مامان جون رازیانه،دکتر ظهوری هم بهت قطره کولیک داد(البته وقتی فهمید بهت رازیانه میدم اینو تجویز کرد که عصاره شوید و رازیانه بود و ما نمونه ی خارجیشو گرفتیم و تاثیر داشت)(البته مامانم چون هنوز واست دکتر پیدا نکرده بودیم بردیمت پیش دکتر منیری و ظهوری الان دکتر شما دکتر البرزیه که خیلی کاربلده ها)

نفس مامان و بابا دیگه چند وقتی هست که قطره کولیک بهت نمیدم و نفخ شکمت کم شده و از اون کش و قوسا هم وقتی خوابی خبری نیست،فقط وقتی بیدار میشی با یه کش و قوس خستگیتو از تنت بیرون میکنی،niniweblog.comالهی فدات شم که کم کم داری بزرگ میشی

آخیش از عرق نعنا خوردن بعد از هر وعده ی غذایی راحت شدم،الان فقط یه غذایی نفاخ باشه بعدش عرق نعنا میخورم،اما هنوز نخود و لپه و لوبیا نمی خورما نگران  نباش کوچولو

ولی هنوز چای نبات و فلفل سیاه میخورم تا دردانه ی من سردیش نکنه و معده ی فسقلیش ترش نکنه

دنیا دنیا اندازه ی کهکشانها دوستت دارم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)