همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

سخن مادر و پدر

1390/6/30 18:45
نویسنده : مامان صدف
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من

آقای پدر این وبلاگو واست وقتی یک ماه و بیست و یک روزت بود ساخت، و امروز که 2روز از ساخت وبلاگت میگذره مادر خانومی واست مینویسه.

                                             niniweblog.com

عزیز دلم خداوند مهربان روز 6 مرداد ماه 90 ساعت 5.35 عصر هدیه ی زیبایی بما داد که با ورودش زندگی رو برامون شیرین ودوست داشتنی کرد،تا قبل از اومدنت ما یه زندگی رمانتیک فانتزی داشتیم و شما به زندگی ما یه رنگ دیگه دادی،یه رنگ رویایی،از خدا ممنونیم بخاطر  لطفی که بما داشت و شما عروسک زیبا رو بما داد،امیدوارم ما هم لایق این لطف باشیم و با تربیت درست گل همیشه بهارمون از خداوند تشکر کنیم.

 

فرشته آسمونی از همین جا من و بابا زمینی شدنت رو بهت تبریک میگیمفرشتهماچ  این کیکه وقتیه که 21روزت بود و اومدیم خونه و واست جشن گرفتیم

 عزیزم بعد از 21روز که خونه ی مامان جون اینا بودیم وقتی اومدیم خونه بابا واسه ورود نور خونه یه جشن گرفته بود اینم کیکته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)