همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

چهاردهمین ماهگرد نفسم

1391/7/6 16:35
نویسنده : مامان صدف
324 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوش بوی من....عطر بهشتی من

14 ماهه که تو رو داریم و بی نهایت خوشحالم و دوستت دارم

چهار دهمین ماهگردت مبارک

دقیقا یک ساعت دیگه 14 ماهه می شی و داره غروب میشه و همزمان وارد زادروز تولد امام رضا(ع) هم میشیم

یعنی این ماهگرد تولدت با تولد امام عزیزمون یکی شد

مبارکت باشه غنچه ی نازم......ایشالا همیشه سالم و شاد باشی نور چشمم

اما مامانی غذا هم بخور تا مامانی هم شاد بشه

خوابت تنظیم شده و ساعت 9 می خوابی فقط گاهی که مهمونی باشیم نه

دوست دارم گل بهاری مامان و عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
6 مهر 91 17:36
عشق نازنازی مبارکه


ممنون خاله جون
مامان نوژاجوني
9 مهر 91 8:59