همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

کارای شیرین با عکس

1391/7/6 7:23
نویسنده : مامان صدف
415 بازدید
اشتراک گذاری

 حبه ی انگورم دیروز 5 مهر 91 برای اولین بار با میل خودت به شکلات اشاره کردی و خواستی

قبلا فقط پوستشو میکردی تو دهنت و وقتی بازش میکردم نمی خوردی، منم ظرف شکلات رو از ترس اینکه نری و پوستشو نخوری گذاشته بودم رو سر یخچال، اما دیشب بهش اشاره کردی منم برات آوردم اما برنداشتی و وقتی خودم بهت دادم گرفتی و خوردی و اندازه یه نخودش رو انداختی کنار

خیلی هم ذرت دوست داری....داری ذرت بخار پز میخوری

اینم نان خوردن به روش وندایی....به نان میگی نا....میری سر نونا و میگی نا

این گهواره رو مادری برات خریدن....مرسی مادری....سشوار و شونه و قاشق و شیشه شیر هم داره

اینم سری آشپزخونه ایته.......واسه هم چایی میریزیم تو فنجوناش و الکی میخوریم و میگیم به به

انقده کیف داره با دخملم بازی کردن

وقتی هم آقای پدر میاد واسش از قوری چایی میریزی و فنجونو بهش میدی تا بخوره و خستگیش بیرون بره و حتما باید بگه بَــــــــــه و سرشو تکون  بده

اینم نی نی که وندا خیلی دوسش داره.....نی نی دستمال سفره هم داره

خدانگهدارت باشه گلم......بـــــــــــــــــــــوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
6 مهر 91 18:22
آخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


نایسل
6 مهر 91 19:54
تو گل مریمی


مرسی عزیزم
نایسل
6 مهر 91 19:56
همون ارکیده خوبه اول به ذهنت رسید
نایسل
6 مهر 91 19:56
میسی عشقمممم


مامان نوژا
8 مهر 91 9:01
وای چه کثیف کاری شدهچه عروسکهایی


آره دستشو گرفته بودم تا به جایی نزنه
مامانی درسا
9 مهر 91 7:39
عزیزمی وندا گلم که دلم اندازه یه نقطه شده بود گلم خیلی خیلی خوشجالم دوباره اومدم ..... عزیزم خانمی شدی واسه خودت ...... هزار هزار ماشاالله ..... چه کارا که دیگه نمیکنی مامانی خدا قوت ....... وای میام دوباره و تمام پستای نخونده رو میخونم ...... فعلا" هزار تا بوسو داشته باشین تا برگردم .....


مامان نوژاجوني
9 مهر 91 8:58
ونداجون مبارك عكست توجله شهرزادچاپ شده .نانازيه خاله دوستت دارم


مرسی خاله
مامان نوژاجوني
9 مهر 91 14:05
ماماني جون توهمين شماره جديدمهرماه.ديشب گرفتم وعكس نازشوديدموكلي به همه نشون دادموكيف كرديم


مرسی عزیزم که گفتین....آخه من اول مهر نگرفتم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 مهر 91 1:37
عزیزم مبارکه چقدرنازن کادوهات دست مادری جونت دردنکنه
چقدرنونای کوچیکی میخوری ونداجونم


آره دیگه دخترم نون کوچیک میذاره دهنش نپره گلوش