همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

اولین بار بدون مامان بودن.....

1391/6/15 7:20
نویسنده : مامان صدف
389 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دلم
دیروز برای اولین بار بدون مامان خونه بودی

قبلا با ،بابا اسماعیل ،بابا و مامان خودم رفتی بیرون اما تو خونه بمونی من برم بیرون........نه
دیروز 13 شهریور 91 ختم مامان بزرگ دختر عموهام بود.......خدا بیامرزدش مثل مادر بزرگ خودم بود.......میخواستم ببرمت
اما خاله سحر و خاله سارا اومدن خونمون......منم واست غذا گذاشتم و با مادری رفتیم ختم........یک ساعت شد.....دل تودل خودم نبود.....همش میگفتم چرا بچه ها زنگ نزدن؟......یعنی واقعا آروم مونده بودی؟
البته خیلی خاله هاتو دوست داری وقتی اونا باشن حتی بغل منم نمیای
وقتی برگشتم دیدم  تو بغل خاله سحر خوابیدی
میگفتن بازی کردی....بعد سرتو گذاشتی رو شونه ی خاله سارا......تابت داده بود......گیج که شده بودی......تو بغل خاله سحر خوابیده بودی

هوراااااااااااااااااااااا دیگه میتونم بذارمت پیش خاله ها
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
15 شهریور 91 20:39
آخیییییییییییییییییییییییییییی خاله ها خیلی خواهر زاده هاشونو دوست دارن منم همیشه خواهر زادمو نگه میداشتم جون عاشقش بودمممم همیشهبا من غذا میخورد وقتی هم خاله ازدواجج میکنه خیلی ضربه میخورن بچه ها


وندا که عاشق خاله هاشه، حتی خاله صباش که ازش دوره
نایسل
15 شهریور 91 20:41
نزدیک 200 تا نظر بودد وایی پدرم در اومد مرسی عشقم یه بار تایپ کردم پرید اعصابم ریخت بهممم مرسی گلممم کلی دخترتتت رو ببوس


واقعا خسته نباشید داره، از پریدن مطالب نگو که سابقه شو دارم و خیلی حرصم گرفته
mamane helena
15 شهریور 91 21:30
salam man ke aksare vaghta enghadr kar daram helenaro tanha mizaram vali mamani khobe mostaghel mishan bebos gol dokhmaliro ma ham be roz shodima


آره باید مستقل بشن...چند بار اومدم عزیزم اما نتونستم نظر بذارم...گل دخملی رو ببوس
مریم ( مامان روشا)
16 شهریور 91 1:13
آخی نازی..دخملی داره بزرگ میشه مامانی


آره خاله...خانمی شده
مامان نوژاجوني
18 شهریور 91 10:56
آفرين به گل دخملمون كه خاله هاشواذيت نكرده.


ممنون خاله جونم
نایسل
18 شهریور 91 19:49
میسی گلمم لطف داری به من ولی چون مریض بودم مامانم همشو درست کرد جور منو کشیدد


آفرین به مامانی
مامان خورشید
19 شهریور 91 1:38
عزیز خاله دیگه خانوم شده پیشه خاله هاش میمونه افرین عشق من بوس


مرسی خورشید جونم لیلیا رو ببوس