همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

هاپو میگه.....

1391/6/11 7:20
نویسنده : مامان صدف
320 بازدید
اشتراک گذاری

ستاره ی زندگی من

امروز 11 شهریور 91 پرسیدم هاپو میگه؟.........هاپ هاپ

سریع بعد من گفتی هاپ.......همچین ذوق کردم که شمام فهمیدی چه شیرین کاری کردی....هی مدام میگفتی.....هاپ....هاپ....هاپ

چهارشنبه 8 شهریور مادری اینا اومده بودن.......مادری به باباجون گفت حاجی کجایی بچه ام دنبالت میگرده؟ حاجی؟.......شمام گفتی.......آنی

دیگه مادری از ذوق و شوق همه رو خبر کرد که نوه ی گلش میگه حاجی......تند و تند هم میگفت حاجی شمام تکرار میکردی آنی و میخندیدی

میگم بابا کو؟ رفت؟.....شمام میگی دَف البته دَ رو میکشی

میگم خاله کو ؟ میگی نیــــــــــــــس

به خاله میگی آده

به سحر میگی دَ هَ

به سارا میگی دا آ

از جمعه هم تا میگم لبت کو ......انگشت اشارتو میذاری رو لبت

عاشقتم دختر نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان خورشید
12 شهریور 91 20:45
افرین عشق من قربونت برم من


زنده باشی خورشید جونم
nicel
15 شهریور 91 17:52
ُلام عزیزم خوبی نی نی خوبه الهی فداش شمممم منننننننننن


ما که خوبیم،ایشالا تو هم روبراه باشی
nicel
15 شهریور 91 17:52
مرسی واسه پشنهادا واسه مهد یه مدت من نت نداشتم بعدشم نینی وبلاگ قطع بود ببخشید دیر اومدم


قابلی نداشت،بوس بوس