همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

عکسهای دیدنی.....

1391/6/4 1:30
نویسنده : مامان صدف
664 بازدید
اشتراک گذاری

دلم براشون تنگ میشه......دلم برا کارای کوچمولوگیات تنگ میشه

وقتی میخوای بیای بغلم

وقتی میخوای با لوس شدن وناز اومدن چیزی رو بگیری یا کاری رو انجام بدی

بقیه رو میذارم ادامه مطلب...

عاشق این سبک نشستنتم....در واقع میمیرم برا طرز نشستنت

شمام عاشق دید زدنی...خودمو کشتم تا برگشتی و نگام کردی

میدونی باید بذاری تو گوشت؟....از کجا؟.....قربون هوشت بشم

کاری هست که شما انجام نداده باشی؟؟؟سر بطری رو با دندونش میگیره و کیف میکنه

هر جا تلفنو بذارم شما پیداش میکنی و ...................

اینجا برا اولین بار خودت از صندلی ماشینت رفتی بالا...اما ناز می اومدی تا بیارمت پایین

حالا به راحتی میری بالا و میای پایین و کلی هم کیف میکنی

مدل جدید نشستن روی مبل....توجه فرمایید

ملوسکم عاشق آب بازیه......اما به آبگوشت بازی هم راضیه......اول مرغاشو انداخت کنار بعد با دست میزد تو بشقاب وقتی آبگوشت پاشیده میشد همه جا و صد البته تو صورتش میخندید

 خیلی خیلی دوست دارم گل ناز یه دونه ی من بووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 شهریور 91 1:32
جیگرکوچولو هم عسللی هم کارات مثل دوستت آرمیتامیمونه
آفرین که باهوش وزرنگی قربونت برم


قربون جفتشون برم....آرمیتا جونو ببوسین
آناهیتا مامانیه آرمیتا
4 شهریور 91 1:34
عزیزممم اون پتوتو فکرکردم عروسکه
منم یه دنیا خنده برات آرزومیکنم ونداجونی


ممنون از آرزوی قشنگت خاله جونی...یه دنیا بوووووووس
مامان نوژاجوني
4 شهریور 91 9:39
واي كه چقده دخملمون كاراش بامزه شده.مخصوصا آبگوشت خوردنش.يه عالمه بوس واسه لپ ونداجون


نیستین ببینین خاله جونی،....نوژا خانم خوشگلمو ببوسین
مامانی درسا
4 شهریور 91 17:21
قربونت برم بدار هر کدومو که دوس داری عزیزم قبلا" هم بهت گفته بودم ...... شیرین خاله رو ماچ بارونش کن


مرســـــــــــی درسایی مارو هم ببوسین
مامانی درسا
4 شهریور 91 17:23
الهی من بگردم خیلی ماه شدی عزیزم ..... یه دنیا بوس


مرسی خاله جونـــــــــــــــــــی
مریم(مامان روشا)
5 شهریور 91 1:12
جیگرتو بخورم عزیزم که این همه ملوسی
صدف جون ممنون از محبتات ...چندروزه حالم خوب نیست و زیر سرم و امپولم فکر کنم خیلی ضعیف شدم...بتونم یکم خودمو جمع وجور کنم آپ میکنم ممنونم از لطفت عزیزم


ایشالا زودتر خوب بشی عزیزم، روشا خانممو ببوس
مامان خورشید
5 شهریور 91 1:18
الهی قربونت بشم من خانوم خوشگلههه دوست دارم بوووسسس


خدا نکنه، لیلیا جونمو ببوس
مریم(مامان روشا)
7 شهریور 91 12:27
صدف جونم بدو بیا


آمــــــــــــدم