همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

وندا میگـــــــــــــــــــــــــه...........وندا

1391/6/1 7:18
نویسنده : مامان صدف
303 بازدید
اشتراک گذاری

عکس آتلیه وندا رو گرفتیم...........................رفتیم و نصبش کردیم.........

حالا..............هی وندا میگه این چیــــــه؟.........مام میگیم عکس وندا.............

وندا میگه: نَ نَ (همون نی نی ).................میگیم نه...وندا.......

تا شنبه 28 مرداد 91

وندا پرسید این چیــــــــــه؟ و با دست عکساشو نشون داد

گفتم وندای نازه منه

دوباره گفت نَی نَی

گفتم وندا

یهو گفت................... دَ دا ؟

وای مردم از ذوق ...انقدر فشارش دادم و بالا و پایین پریدم که نفسم گرفت

دوباره گفتم وندا........... دوباره عشقم گفت دَ دا

حالا دیگه تا میگم ونداست میگه دَدا

عزیز دلم برای اولین بار اسمتو گفتی

خیلی دوستت دارم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپیده
1 شهریور 91 17:38
بچه ها وقتی شروع به حرف زدم می کنن خیلی شیرین تر می شن


آره واقعا من که خیلی لذت میبرم
مامانی درسا
2 شهریور 91 1:42
قربونش با این صبحت کردنش ..... عشق منه این وروجک


مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 شهریور 91 5:07
آفرین ونداخانوم زرنگ مبارک باشه که اینقدرنازاسمتوگفتی
مامانی ونداجونی خوب شددیگه ایشاله ؟


مرسی آناهیتا جونم هنوز نه دکترش مرخصی بود