همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

وندای این روزها

1390/11/29 4:07
نویسنده : مامان صدف
693 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم این روزها حسابی بازیگوش شدی

رو میزی رو میکشی و هر چیزی که روش باشه میندازی زمین

عاشق کنترل تلویزیون و موبایل هستی و با انگشت اشاره ات اونارو میکشی جلو و برمیداری و میندازی

وقتی دارم واست می نویسم کیبرد رو میکشی و با دکمه هاش بازی می کنی

اگه چیزی دستت باشه و ازت بگیرم یا بخوای چیزی رو برداری و خارج از دسترست باشه گریه می کنی

از سه شنبه25.11.90 وقتی چیزی تو دستته میگم بده به مامان میندازی تو دستم

اسمتو که صدا میزنم بر میگردی و نگام میکنی

دوست داری همه چیزو لمس کنی و بگیری

از امروز 29.11.90 سوپتو بعد از میکس کردن بهت دادم و از صافی نگذروندمش

یاد گرفتی دکمه های موسیقیه سه چرخه تو بزنی

گوشتو میگری

و من....................................دلم ضعف میره واسه این کارت و محکم میچلونمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فاطیما
29 بهمن 90 18:18
ماشاا... به وندا جون انشاا... خدا حفظش کنه


ممنون لطف دارین
مامانی درسا
29 بهمن 90 18:30
مامانی یکی یکی همه رو باهم مینویسی ما از ذوق زیاد میمیریم شرمون میفته گردنت ها . قربون دخترگلم برم .


خدا نکنه ایشالا زنده باشین و سایتون بالا سر درسای عزیزم باشه،بوس
مامان الینا
30 بهمن 90 13:56
ای جوووووووووونم ..........فدای این عروسک باهوش بشم من


خدا نکنه عزیزم
مریم(مامان روشا)
3 اسفند 90 1:05
ای خدا منم دلم ضعف رفت مامانی جای منم بچلونش


اون که حتما به روی چشم
سمیرا مامان آنیتا
3 اسفند 90 13:40
ماشالا خیلی دختر ملوس و شیرینیه
حالا هی بازیگوش تر و شیرین تر میشه ...


ممنون دوست عزیزم من کماکان منتظر شیرین کاریهاشم
مامان پرهام
3 اسفند 90 21:49
سلام چقدر این دخملمون خوشگل و ناناز شده


سلام عزیزم مرسی که دوباره اومدین
خاله صبا
13 اسفند 90 14:47
ووووووي وووووووي ووووووي الهي قربون فندقم بشم دل خاله داره واسه اين اداهات پرميزنه زيزيگولوي من