همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

اولین حرکتهای چرخشی عسل

1390/8/24 2:09
نویسنده : مامان صدف
343 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه ی من 24.8.1390 که عید غدیر بود نصف شب از خواب بیدار شدم شیرت بدم دیدم 90 درجه چرخیدی،اول فکر کردم بابا اینجوری خوابوندتت اما دیدم بابا هم خوابه همون موقع دوست داشتم از ذوق صد تا جیغ بزنم

راستی اینم بگم که روز قبل این حرکت دوست داشتنی پاهاتو شسته بودم و کنار بخاری خوابوندمت و رفتم واست پوشک بیارم و سرک کشیدم ببینم حالت خوبه دیدم فسقلی کج خوابیده هی پاشو میزنه به بخاری گرم که میشه برش میداره و دوباره تکرار میکنه با سرعت نور اومدم بغلت کردم ولی هزار تا بوست کردم عزیز باهوشمماچبازمتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
5 آذر 90 12:18
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه. وبلاگه بسیار زیبایی دارین . خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.