همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

چندتا عکس خوشمل از 3ماهگی نانازم

1390/8/19 1:53
نویسنده : مامان صدف
535 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا دقیقا سه ماهه ای

تو این عکس برده بودمت حمام،چقدر پوشوندمت!

من کاراته کارم،برید کنار ها ها ها

گل یاس داره آفتاب میگیره 

  

چقدر پاهای نازت کوچمولو هستن

آی آی آی آی آیییی آب دهنتو ببین!

ببخشید عسلکم،چاقو دستم بود شمام پاتو تکون دادی یه کوچولو چاقو پاتو برید، منم با دستمال مرطوب تمیزش کردم تتراساکلین مالیدم روش و چسبش زدم،البته اینم بگم سطحی بود و خون نیومد،بازم معذرتخجالت

 دقت کردی مامی همه رنگی بهت میاد اینم با رنگ آبی

 

انقدر چشای خوشگلتو نوچ نکن دردشون میادااااااااااا

این آخرین بار که این کلاه میپوشی آخه تمام لباسای سایز صفرتو جمع کردم فقط همین دو تا اندازست

 

عاشق وقتایی هستم که آروم مثل الان میخوابی و لبتو اینجوری میکنی دوست دارم محکم بغلت کنم و فشارت بدم ولی حیف که خوابی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نازنين
19 آبان 90 1:29
سلام ماشالله دختر نازي داريد همه صفحاتتون رو خوندم خيلي جالب و جذاب خوش به حال وندا خانوم كه مامان خوش ذوقي دارند


سلام ممنون از لطفتون
مامان سمانه
19 آبان 90 6:19
دختر ناز و شیرینی دارید خدا براتون نگه داره
مامان عسل
21 آبان 90 10:12
ماشالا چقدر شما خوردني و نازي سه ماهگيت هم مبارک