همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

مروارید درخشان نهم

1391/7/30 17:30
نویسنده : مامان صدف
834 بازدید
اشتراک گذاری

ستاره ی زندگی من

یکشنبه 30 مهر 91 دیدم هی داری لباتو غنچه میکنی انگار وقتایی که چیزی تو دهنته

گفتم وندایی چی تو دهنته و دهن کوچولوتو باز کردم دیدم لثه ی پایین سمت چپت متورم شده......انگشتمو کشیدم ......بعـــــــــــــــله دندون آسیایی فندقی داره بیرون میاد

آدرس این یکی مروارید غلتانت هم هست:

آسیای اول سمت چپ پایین

مبارکت باشه عزیزدلم.......خدای بزرگ کمکت میکنه و اینم به راحتی بیرون میاد

تیزی این مروارید رو روز ٢١ آبان احساس کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نوژاجوني
3 آبان 91 10:38
مرواريدت مبارك باشه عسل خانم


مرسی خاله ی مهربون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آبان 91 18:51
مباااارکهههه عزیزم ایشالا راحت دربیاری مرواریدتو


ممنون آناهیتاجون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آبان 91 20:14
صدف جون الان که گفتی خصوصی رودیدم عزیزم .بله بزاراشکالی نداره ممنون که خوشت اومده


مرسی عزیزم
مامانی درسا
4 آبان 91 1:32
انشاالله به سلامتی در میاد نازنینم مامانش بفرما واسه رمز خصوصی


ممنون مژگان جون
مامان آندیا
4 آبان 91 22:10
مبارکههههههههههههههه عزیزم مرواریدای قشنگت


مرسی خاله جونی
سودابه
5 آبان 91 11:45
به هر عیدی که آمد زنده باشی

به انوار خدا تاینده باشی

روا حاجت در این عید خدایی

همیشه خرم و فرخنده باشی

عید شما مبارک


ممنون عید شما هم مبارک