همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

پنجمین مروارید

1391/5/26 6:42
نویسنده : مامان صدف
435 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دردونه ی من

شنبه 22 مرداد 91 فرشته ی مهربون پنجمین مرواریدت رو بهت هدیه داد

یه کم سفیدیش معلومه

آدرسش : دندون پیشین کناری سمت چپ بالا

خوشگلم از سه شنبه 25 مرداد 91 با یه گاز استریل و آب جوشیده ی سرد شده دندونات و لثه هاتو تمیز میکنم

خیلی دوست داری و تا گاز و دستم میبینی دهنتو باز میکنی

خدارو شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرزوی من
26 مرداد 91 2:26
مبارکه مامان خانم یه عکس شکلات بزار حد اقل پنج دندونی شدی هنوزم نمیخوای شیرنی بدی


شیرینی چه قابلی داره
الهام مادر اينده
26 مرداد 91 8:53
الهي قربونت برم خاله جوني
مباركه دندونت؛باهاشون گوشت بخوري بزرگ شي



مرسی خاله ،ایشالا دندون نی نی شما
مریم(مامان روشا)
28 مرداد 91 17:06
ای جونم به سلامتی خاله جوووووووووون


مرسی خاله گلی
نایسل جون
28 مرداد 91 20:39
فدات شم گلمم مبارککک بشه مرواریدتت


مرسی خاله جونننننننننننننننم