همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

چند تا عکس از 5 ماهگی

1390/11/5 17:11
نویسنده : مامان صدف
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز م می خواستم بهت دارو بدم قاشقو گرفتی و ول نمی کردی

عکس عروسک شدنت رو میذارم ادامه ی مطلب

بدون شرح

مامی گذاشتمت رو زمین و صورت ماهت سمت کتابا بود یهو هی هوم هوم کردی و تا برگشتم نگات کردم دیدم چرخیدی سمت مامی و داری صدام میزنی،دوست داشتم بخورمممممممممممممممت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا مامان آنیتا
11 بهمن 90 15:37
وای خدا با این موها چقدر ناز شده... عین یه عروسک


ممنون لطف دارین راستش خودمم خیلی خوشم اومد
خاله صبا
11 بهمن 90 21:44
ونداخانم جونم برت بگه مادرخانمی شما مثل تونی نی که بود یه عروسک گنده داشت که کچلی بود من خیلی دوسش داشتم مامانیت هم بهم نمیداد حالا هم یه عروسک دیگه داره که من خیلی دوسش دارم اما بازم اونو به من نمیده/دلم تنگولیده واست عروسک خاله





الهی بمیرم عزیزی،من چقدر بهت ظلم کردم
خاله الهام
12 بهمن 90 22:49
وااااااااااااااااااااااااي كه دوست دارم بخورمت عروسك قششششششششنگم


چلا همه می خوان منو بتولن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هلن
14 بهمن 90 14:53
واي عروسك قاشقتو قورت نديا ،ملوسك خوشكل دلم برات پر پر ميزنه وقتي عسكهاتو ميبينم


مرسی هلن جونم،من دلم واست تنگ شده
خاله صبا
10 اسفند 90 19:42
ای بابا خدا نکنه عزیزی