همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

خودت ایستادی واسه عکس

1390/9/13 2:39
نویسنده : مامان صدف
463 بازدید
اشتراک گذاری

وایسین تا مادر خانومی کفشمو پام کنه بعد

آقای پدر منو بگیر نیفتما

آی آی آی افتادددددددددم

آهان باید خودم وایسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هورااااااااااااااااا خودم تونستم

آفرین دخمل عزیزم که از پس هر کاری برمی آد

اینجا من و مامانی تو اتاق بودیم یهو بابا و خاله سارا پریدن تو اتاق و بابا با یه ذوق باور نکردنی دوربینو داد دست مامانی و هی میگفت خودش وایساد ببینید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان الینا
13 آذر 90 11:18
ونداجونم مبارک باشه به مامان وبابای گلت هم تبریک میگم
خاله صبا
13 آذر 90 22:53
سلام ملوسک خاااااله قربون اون پاهای کوچکولوت بشم من آفرین عروسک من
خاله صبا
13 آذر 90 22:56
کوچولوی من یعنی اینقدر بزرگ شده؟نمک شده؟ماشالا خاله.فدات بشم من
میترا
15 آذر 90 1:10
سلام مطالب وبلاگ رو خوندم, قشنگ می نویسی. دخترِ نازی داری. منم یک دختر دارم. نی نی گناه داره,هنوز زود وایسه
مریم(مامان روشا)
16 آذر 90 14:51
سلام عزیزم مرسی که به من سر زدی چه جیگری این خانوم قربون اون شکلش بشم عزیزم شما اومدین تو لیست دوستای روشا بازم میام پیشت
mamani helena
16 آذر 90 23:55
azizam afarin mobarake helena hanoz nemitone vayse mese jele hamash milaghze doset daram golam
راحله
18 آذر 90 7:43
وای خدااااااااااا چه نازه وندا خانووووووووم خدا حفظش کنه الهییییییکوچولوی نازنازی ایستادن مبارک
مامان محمد صدرا
18 آذر 90 16:01
ما هم عکس گذاشتیم!
مامان فاطمه زهرا
18 آذر 90 22:18
سلام ماشاا... چه ناز خانمی فکر کنم زودی ره بیفته ان شاا... شناختین که؟ من مامان شیرازی هستم از آشناییتون خوشبختم ان شاا... بیشتر همدیگه رو بشناسیم از وب ما هم دیدن کنید خوشحال میشیم ممنون
مامان فاطمه
21 آذر 90 9:36
سلام دوست عزیزم از حالا سر پا نگهش میدارید خسته نمی شه زود نیست ان شالله که همیشه سالم وشاد باشه بووووووس
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
22 آذر 90 0:28
آخی بگردم چه متعجب نگاه میکنه.