همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

اینم چندتا عکس از 3 ماهگی وندا

1390/9/5 16:36
نویسنده : مامان صدف
733 بازدید
اشتراک گذاری

ملوسک فردا 4 ماه تمام میشی

این یه سری عکس از 3 ماهگیت تا4 ماه تمام که من میمیرم براشون(بهم حق بده پرنسس)

بقیه رو بخاطر اینکه زیاده میذارم در ادامه مطلب

چقدر ناز خوابیدی پرنسس

خونه مامانی اینا بودیم می خواستی وایسی مامانی بلندت کرد پاهای کوچولوتو اینطوری کردی،مامانی هم می گفتن جفت میخوای(یعنی یه نی نی دیگه بیارم)

جقدر اینجا آرامش داری مامانی،دوست داری بابا ببوستت؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طاها
5 آذر 90 16:39
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه. وبلاگه بسیار زیبایی دارین . خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان الینا
9 آذر 90 1:25
سلام مرسی ازاینکه برای وبلاگ دخترم نظر دادید ماشاالله چه دختر نازی دارید من شمارولینک کردم شماهم اگه خواستید میتونید مارو لینک کنیدمرسی
خاله صبا
11 آذر 90 13:52
چشماشو ببییییییین