همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

حرفای دل بابایی

1391/9/7 17:29
نویسنده : مامان صدف
334 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که رفته بودم بازار واست سی دی بخرم یه حس خیلی قشنگی داشتم . چقدر خوبه که یه دختر ناز و دوست داشتنی مثل تو دارم . تمام دنیا رو فقط واسه تو می خوام . خیلی خوشحالم از اینکه راه افتادی . شب دوتایی با هم رفتیم بیرون . خیلی خوشحال بودی و شیرینکاری می کردی . گفتی عزیزم و لپ بابا رو کشیدی.

بی اندازه دوست دارم پرنسس مهربونم.

 میزنم من بر قلم

تا آورد بر دفترم

می سرایم نغمه ای

اندر هوای دخترم 

 

ای بیان غافل مشو از مدح آن روح تنم

شکوه کم کن از قلم

نعتی بگو از دخترم

 

 

فاطمه ام ابیها , عالمی قربان او

رو سفیدم در دو عالم

چون کنیزش دخترم

 

قلب من چون کهکشانی همسرم ماهش شود

شمس این گردونه هستی

آری دخترم

چشم من جام بلوری , همسرم آبش شود

از برای شربتی

آری نباتش دخترم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)