همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

خاطره های عکس دار

1391/7/19 7:29
نویسنده : مامان صدف
483 بازدید
اشتراک گذاری

امید بخش زندگیمون به مناسبت روز کودک دوشنبه 17 مهر رفتیم شهربازی ستاره

و خیلی هم خوش گذروندیم

بعدشم تو راه برگشت خوابت برد اما تا رسیدیم خونه ی مادری اینا بیدار شدی و حسابی تا آخر شب آتیش باروندی و با تلاش زیاد ساعت 2 صبح خوابیدی

اینم سیب خوردنت که خیلی دوست داری....نوش جونت

شب همونجا موندیم و صبح من و بابا رفتیم دانشگاه دنبال مدرک مامان و فندقی رو گذاشتیم خونه پیش مادری و خاله سحر......خیلی دوریت برام سخت بود.....چند باری هم تماس گرفتم و باهات صحبت کردم....وای مامانی این اولین بار بود از پشت تلفن باهات حرف میزدم......شمام انگار دلت تنگ شده بود اصلا تلفن و به خاله نمی دادی.....تا آخر گریه م دراومد و به خاله گفتم تورو خدا قطعش کن

از 9 صبح تا یک ظهر تنهات گذاشتم.....اما خاله میگفت خیلی گلی و آروم و اصلا گریه نکردی و فقط آخراش چند باری منو صدا زده بودی و خاله سرگرمت کرده بود

مرسی خاله و مادری که مراقب گل دخترم بودین

عاشقتم دختر عزیز دردونه م

امروزم رفتی سر کمد کفش و دمپاییات و این کفشتو میخواستی بپوشی

این دمپاییتم خیلی دوست داری انگار....آوردی تا پات کنم و اگه از پات بیرون میومد پاتو میگرفتی سمتم تا دوباره پات کنم

منم مثل همین و تو بچگیم داشتم و مادری بخاطر همین اینو واست گرفتن و مثل اینکه شمام خیلی دوسش داری

دختر نازدارم اول مهر عکس خوشگلت تو مجله شهرزاد چاپ شد

و توی همون شماره هم اسمت به عنوان اسمای جدید و زیبا ،تو قسمت تو رو چی صدا کنم ( اصیل ایرانی) چاپ شد

پری دریایی من چیزای جدید میگه

وقتی بخواد چیزی رو براش باز کنیم میده بهمون و میگه باژ

چیزی بخواد میگه اِدش

به چایی و چیزای داغ هم میگه داغ ، داخ ، دا

به پا میگه با

برا خدافظی تا میگم بریم یا میگم من رفتم بای بای میکنه و میگه با بای

وقتی کاری انجام میده و بابا اسماعیل متوجه نمیشه من میگم باباش تا بابا رو متوجه کنم

حالا وندا هم گاهی اوقات که میخواد بابا رو صدا بزنه میگه باباش

دستشو که میشورم و همین طور گلا رو بو میکنه و همراه با یه نفس میگه بَـــــــه

من فدای این فرهنگ لغتت بشم عروسک خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
19 مهر 91 19:57
آخی عزیز دلم شهر بازی رفی..
پرنسسس نازنازی


مرسی دوست خوبم

نایسل
19 مهر 91 19:58
مرسی مهربون


نایسل
19 مهر 91 20:23
:are a,a kasi nemidone



متوجه م متوجه م

سپیده
20 مهر 91 0:51
سلام. ممنون http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان ریحانه جون
21 مهر 91 0:19
ما هم به شما روز کودک رو تبریک میگیم وندای ناز... همهی روزها متعلق به شما بچه هاست...


مرسی عزیزم.....درسته همه ی روزها مال بچه هاست
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 مهر 91 3:02
وااای عکس خوشگلشوببین دیگه سوپراستارشده دخترمون
آفرین به این شیرین زبونیات ونداجونمعزیزم دستمال سرت منوکشته
خوبه که میزاره صدف جون الان آرمیتابودسه سوت دراورده بودش


مرسی عزیزم....وندا هم کلاه و گل مو و دستمال سراشو بیرون می آورد.....یه روز وقتی سرش کردم ذوقش کردم و گفتم وای وای چه خوشگل شدی،دیگه بیرون نیاورد.....حالا این شده ترفندمون
نی نی پاتوق
22 مهر 91 21:10
سلام دوست من عجب گردش با حالی... خوشحالم که خوش گذشته بهتون. راستی دوست من به لطف خداوند انجمن تخصصی نی نی پاتوق راه اندازی شد از شما دعوت می کنم که به انجمن خودتون حتما سر بزنید و سوالات خودتون رو در اونجا مطرح کنید و اطلاعات خودتون رو هم در اختیار دیگران بزارید در صورت تمایل می تونید در هر بخشی که دوست داشتید فعالیت کنید همونطور که متوجه هم شدید وبلاگ پسر بد دیگه به روز نمیشه و تمامی مطالب به انجمن جدید منتقل شده منتظرتون هستم انجمن تخصصی نی نی پاتوق www.ninipatogh.com
مامان نوژا
23 مهر 91 8:26
عزیزم روزت مبارکشما شیرازی هستین؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی عزیزم ،بعـــــــله ما شیرازی هستیم
مامان نوژاجوني
23 مهر 91 9:14