همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

تلاش تلاش تا قدم

1391/7/5 7:22
نویسنده : مامان صدف
855 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی آسمونی من

خیلی وقته دستتو میگیری به وسایل اطرافت و می ایستی

خیلی وقته با کمک گرفتن از همون وسایل تاتی تاتی دور خونه میچرخی

اما حالااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

4 مهر 91 خاله سحر خونمون بود و هی میگفت وای خودش ایستاد.......منم میگفتم آره بلد شده

عصر نشسته بودیم یهو دیدم خانم خوشگل توانمندمون دستشو گذاشت زمین ..... باسنش رو داد بالا....... کم کم بلند شد با زانوهای خم شده

وووووووووووووووووو  زانوهاشم صاف کرد و ایستاد

انقدر ذوق زده شدم و جیغ و دست زدم و هورا کشیدم.....و هول شده بودم و با دوربین خاموش فیلم میگرفتم

سحر گفت من که از صبح دارم میگم خودش ایستاده بود.....جالبه که اولین باری هم که چهار دست و پا رفتی خاله خونمون بود و با هم انجامش میدادین

چند روزی بود با کمک وسایلی که ارتفاعشون کمه می ایستادی

   خیلی خیلی دوست دارم مرواریدم......بهت افتخار میکنم دختر قشنگم که اینقدر توانایی

الهی تو هر راهی قدم میذاری و هر هدفی داری بهش برسی و موفق بشی مثل همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
5 مهر 91 18:54
آفرین وندای خوشگلللللللللللللللللل


مرسی خاله جونییییییییییی
نایسل
5 مهر 91 18:55
از الهام چه خبر؟ چرا دیگه نمیاد
مامان نوژاجونی
5 مهر 91 21:21
مبارک باشه .قدمهات استوار عزیزم


مرسی عزیزم
مامان خورشید
12 مهر 91 2:00
الهیییییییییییییییییییی
مبارک باشه عشقم


مرسییییییییییی