همه ی زندگی من وندا عسلهمه ی زندگی من وندا عسل، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس زیبای ماما و بابا

13 ماهگی نفسم

1391/6/7 17:35
نویسنده : مامان صدف
402 بازدید
اشتراک گذاری

عطر بهشتی من

سیزدهمین ماه تولدت مبارک

امروز یک سال و یک ماه و یک روزه....... که ما تو روداریم

خدارو شکر بخاطر گل زیبا و دوست داشتنی که بهمون داد

 

امروز یه دونه مژه خوشگل افتاده بود گوشه ی چشم نازت.....برداشتم و بوسیدمش....بیاد روزهای اول تولدت افتادم که فقط دوتا دونه مژه داشتی.......و منم هر روز تعداد مژه هاتو میشمردم ...... و با ذوق به همه میگفتم مژه های عروسکم بلند شده....همه میخندیدن و میگفتن خوب معلومه بلند میشه این طبیعیه و بعد از تولد مژه در میارن.....اما برای من خیلی شیرین بود و هست

امروزم رفتیم بازار و دخمل نازم انقدر ذوق اسباب بازی هارو داشت...از یه عروسکم خوشش اومد و منم برات خریدم.....گرفته بودیش تو بغلت و آروم میزدی پشتش تا بخوابه......این اولین بهانه ی پرنسسمه

نه دومیشه یه بارم قبل از عید امسال با بابا رفته بودی خرید و برات باکنک خرگوشی گرفته بود

نازنین کودکم بی نهایت دوستت دارم.....و می بوسمت که هیچ عشقی بالاتر از این نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

faeqeh
8 شهریور 91 2:07
سلام دوست همسن بارانم


از آشناییتون خوشحال شدم عزیزم
mamani helena
11 شهریور 91 17:57
salam man sharmandam ke dir shod vali tavalode gol dokhtari ro tabrik migam bebos arosakamo ma ham be roz shodima


دوست جونم رسیدن بخیر، ممنون عزیزم، اومدم